Nápověda a kontaktDoprava* a vrácení zboží zdarmaVrácení zboží do 30 dnů
faq | Doprava | Kde je má objednávka?

Kde je má objednávka?

O předpokládané době dodání vaší objednávky vás budeme informovat u pokladny a v e-mailu s potvrzením objednávky - tato doba se může lišit v závislosti na vybraných položkách a zvolené dopravě. Přesnější odhad data doručení najdete v potvrzení o odeslání zaslaném na váš e-mail, jakmile bude vaše objednávka na cestě.

V potvrzovacím e-mailu, který obdržíte po odeslání balíku ze skladu, naleznete číslo a odkaz na sledování zásilky, který se aktivuje do 24-48 hodin. Průběh doručení vaší objednávky můžete sledovat zde:

Vypadá to, že nemáme žádné nové informace, které bychom ti tu mohli zobrazit. Objednávku, kterou hledáš, však můžeš zkontrolovat ve své historii objednávek.

ZOBRAZIT VŠECHNY OBJEDNÁVKY

Jak bude má objednávka doručena?

Po odeslání objednávky z našeho skladu vám naši přepravci (PPL nebo Zásilkovna) zašlou e-mail s informací o doručení. Pomocí tohoto e-mailu budete mít také možnost změnit doručovací adresu nebo datum doručení.

V den doručení vás bude přepravce také kontaktovat prostřednictvím SMS nebo vám zavolá. Pokud vám doba doručení nebude vyhovovat, budete mít možnost kontaktovat řidiče a změnit termín doručení. Před odesláním objednávky se proto ujistěte, že vaše telefonní číslo bylo uloženo ve vašem uživatelském účtu. Pouze tak vás může řidič kontaktovat.

Potřebujete-li přidat telefonní číslo k objednávce po jejím odeslání, kontaktujte prosím přímo naše přepravce:

  • telefonní číslo PPL: 225 331 500
  • telefonní číslo Zásilkovna: 216 216 516

Co se stane, když nebudu doma v době doručení?

Nejste-li v době prvního pokusu o doručení doma, bude váš balík uložen v nejbližším Parcel Shopu PPL nebo Zásilkovně. Poté vám náš přepravce pošle oznámení s informací o tom, kde si můžete zásilku vyzvednout. Váš balík bude uložen v daném Parcel Shopu po dobu 7 pracovních dnů.


Nenašli jste odpověď, kterou hledáte?
Kontaktujte nás
Chat s námi

Jsme tu, abychom vám pomohli prostřednictvím chatu.

Zavolejte nám

Na spojení s operátorem můžete čekat až 2 minuty.

Od pondělí do pátku od 08:00 do 20:00, v sobotu a v neděli od 9:00 do 17:00.

Co takhle sleva 10 % na váš příští nákup?

Dostávejte novinky od Zalando.cz e-mailem

Přihlašte se, abyste měli přehled o nejnovějších nabídkách.

Upravte své preference

Co vás zajímá nejvíce?

Jak vaše data zpracováváme se dozvíte v našich zásady ochrany soukromí. Z newsletteru se můžete kdykoliv zdarma odhlásit.