Nápověda a kontaktBezplatná doprava a vrácení zbožíVrácení zboží do 30 dnů
Kde je má objednávka?

Kde je má objednávka?

Vaše objednávka dorazí do 2-5 dnů po zadání.

V potvrzovacím e-mailu, který obdržíte po odeslání balíku ze skladu, naleznete číslo a odkaz na sledování zásilky, který se aktivuje do 24-48 hodin. Průběh doručení vaší objednávky můžete sledovat zde:

Vypadá to, že nemáme žádné nové informace, které bychom ti tu mohli zobrazit. Objednávku, kterou hledáš, však můžeš zkontrolovat ve své historii objednávek.

ZOBRAZIT VŠECHNY OBJEDNÁVKY

Jak bude má objednávka doručena?
Po odeslání objednávky z našeho skladu vám společnost PPL pošle e-mail o průběhu doručování. Pomocí tohoto e-mailu budete mít také možnost změnit doručovací adresu nebo datum doručení.

V den doručení vás bude společnost PPL kontaktovat také prostřednictvím SMS. Pokud vám doba doručení nebude vyhovovat, budete mít možnost kontaktovat řidiče a změnit termín doručení. Před odesláním objednávky se proto ujistěte, že vaše telefonní číslo bylo uloženo ve vašem uživatelském účtu. Pouze tak vás může řidič kontaktovat.

Pokud již byla vaše objednávka odeslána, pro přidání telefonního čísla kontaktujte prosím přímo dopravce PPL na lince 225 331 500 s číslem vaší zásilky.

Co se stane, když nebudu doma v době doručení?
Pokud nebudete v době prvního pokusu o doručení doma, bude váš balík uložen na nejbližší pobočku Parcel Shopu PPL. Poté Vám PPL pošle e-mail a SMS s informacemi o tom, kde si zásilku můžete vyzvednout. Váš balíček bude uložen v daném Parcel Shopu po dobu 7 dní.


Nenašli jste odpověď, kterou hledáte?
Kontaktujte nás
Zavolejte nám

Od pondělí do pátku od 08:00 do 20:00, v sobotu a v neděli od 9:00 do 17:00.

Chat s námi

Co takhle sleva 10 % na váš příští nákup?

Přihlašte se, abyste měli přehled o nejnovějších nabídkách.

Navštivte prosím naši Zásady ochrany soukromí, kde se dozvíte více o našem zpracovávání dat. Z newsletteru se můžete kdykoliv zdarma odhlásit.