Chcete-li svůj zákaznický účet smazat, odešlete prosím žádost prostřednictvím Můj účet.
Prosíme, vezměte na vědomí, že váš účet můžeme smazat pouze za těchto podmínek:
- nemáte žádné nezaplacené částky,
- neprobíhá žádný proces refundace,
- na svém účtu nemáte žádný zbylý dárkový kredit,
- aktuálně se vám nedoručuje žádná zásilka.
Pokud váš účet nesplňuje všechny výše uvedené podmínky, nemůžeme ho neprodleně smazat. Pokud je to možné, prosíme vyřešte všechny otevřené záležitosti. V případě probíhajících refundací a právě doručovaných zásilek vás žádáme o trpělivost. Pokud jste si objednali před méně než 100 dny, bude váš účet smazán, jakmile uběhne doba možného vrácení zboží.
Přestěhovali jste se do jiné země?
Potom si nemusíte vytvářet nový účet. Stačí jen použít své aktuální přístupové údaje, se kterými se přihlásíte do obchodu Zalando v jiné zemi, a přidat novou fakturační/doručovací adresu, která je v zemi, ve které nakupujete.