Nápověda a kontaktDoprava* a vrácení zboží zdarmaVrácení zboží do 30 dnů
faq | Můj účet | Jak smazat svůj zákaznický účet?

Jak smazat svůj zákaznický účet?

Chcete-li svůj zákaznický účet smazat, odešlete prosím žádost prostřednictvím Můj účet.

Prosíme, vezměte na vědomí, že váš účet můžeme smazat pouze za těchto podmínek:

  • nemáte žádné nezaplacené částky,
  • neprobíhá žádný proces refundace,
  • na svém účtu nemáte žádný zbylý dárkový kredit,
  • aktuálně se vám nedoručuje žádná zásilka.

Pokud váš účet nesplňuje všechny výše uvedené podmínky, nemůžeme ho neprodleně smazat. Pokud je to možné, prosíme vyřešte všechny otevřené záležitosti. V případě probíhajících refundací a právě doručovaných zásilek vás žádáme o trpělivost. Pokud jste si objednali před méně než 30 dny, bude váš účet smazán, jakmile uběhne doba možného vrácení zboží.

Přestěhovali jste se do jiné země?

Potom si nemusíte vytvářet nový účet. Stačí jen použít své aktuální přístupové údaje, se kterými se přihlásíte do obchodu Zalando v jiné zemi, a přidat novou fakturační/doručovací adresu, která je v zemi, ve které nakupujete.


Nenašli jste odpověď, kterou hledáte?
Kontaktujte nás
Zavolejte nám

Na spojení s operátorem můžete čekat až 2 minuty.

Od pondělí do pátku od 08:00 do 20:00, v sobotu a v neděli od 9:00 do 17:00.

Chat s námi

Jsme tu, abychom vám pomohli prostřednictvím chatu.

Co takhle sleva 10 % na váš příští nákup?

Dostávejte novinky od Zalando.cz e-mailem

Přihlašte se, abyste měli přehled o nejnovějších nabídkách.

Upravte své preference

Co vás zajímá nejvíce?

Jak vaše data zpracováváme se dozvíte v našich zásady ochrany soukromí. Z newsletteru se můžete kdykoliv zdarma odhlásit.