Proč není můj preferovaný způsob platby k dispozici?

Proč není můj preferovaný způsob platby k dispozici?

Nemůžeme vám zaručit, že konkrétní způsob platby bude k dispozici pro všechny nákupy.

Může existovat jeden nebo dokonce několik důvodů, proč není váš oblíbený způsob platby pro vaši objednávku k dispozici:

  • Doručovací a fakturační adresa se neshodují.

  • Správná kombinace jména a adresy nemohla být nalezena. To může nastat kvůli překlepům, změně adresy nebo změně jména kvůli sňatku.

  • Zohledňujeme také náklady na každý způsob platby. V některých případech pro nás může určitý způsob platby znamenat vyšší náklady nebo rizika. Přizpůsobení platebních metod pomáhá také snížit míru vrácení zboží, což je udržitelnější a úspornější.

Zalando si vyhrazuje právo odmítnout způsob platby u některých objednávek. Tato skutečnost je také uvedena v našich Obchodních podmínkách.

Vezměte prosím na vědomí, že náš Zákaznický servis nemá možnost platební metody jakkoliv individuálně nastavit.

Pokud Váš preferovaný způsob platby není v tuto chvíli k dispozici, je stále možné, že vám bude nabídnut později pro jeden z vašich dalších nákupů.

Mezitím použijte prosím jiný způsob platby.


Nenašli jste odpověď, kterou hledáte?
Kontaktujte nás
Zavolejte nám

Na spojení s operátorem můžete čekat až 2 minuty.

Od pondělí do pátku od 08:00 do 20:00, v sobotu a v neděli od 9:00 do 17:00.

Chat s námi

Jsme tu, abychom vám pomohli prostřednictvím chatu.

Co takhle sleva 10 % na váš příští nákup?

Přihlašte se, abyste měli přehled o nejnovějších nabídkách.

Prosím, podívejte se na naše zásady ochrany osobních údajů, kde se dozvíte, jak Zalando zpracovává Vaše data.