Faq | Vrácení zboží | Jak mohu vrátit objednávku?

Jak mohu vrátit objednávku?

Jak mohu vrátit objednávku?

Máte 100 dnů na vrácení nepoužitých a nenošených položek. Vrácení zboží je vždy zdarma - jednoduše postupujte podle těchto kroků:

1. Zaregistrujte vrácení vašeho zboží online:

Zaregistrujte vrácení vašeho zboží online. Štítek pro vrácení najdete již připravený uvnitř balíku. Pokud ale z jakéhokoliv důvodu potřebujete štítek nový, tak to není žádný problém: můžete si jej také vytisknout ihned po dokončení registrace vrácení zboží online.

Vezměte prosím na vědomí: Pokud vám vaši položku zaslal Zalando Partner, nelze ji online zaregistrovat pro vrácení. Jednoduše vraťte zboží zpět Partnerovi pomocí návratového štítku, který Partner přibalil do balíku ke zboží. Více informací o vrácení partnerských položek najdete zde.

2. Zabalte svůj balík:

Svůj štítek pro vrácení zboží nalepte na balík a ujistěte se, že jste odstranili původní doručovací štítek. Do krabice vložte položky, které chcete vrátit.

Není nutné zboží vracet v původním Zalando balení (krabici nebo Zalando sáčku). Ujistěte se prosím, že jste zásilku řádně zabalili, aby zboží mohlo být bezpečně doručeno zpět k nám.

3. Pošlete vaše vrácené zboží:

Balík odneste do nejbližšího PPL Parcel Shopu nebo Zásilkovny. Důležitá poznámka: Pro vrácení vašeho balíku nepoužívejte prodejny potravin Žabka. Využijte prosím jakýkoliv jiný PPL Parcel Shop nebo Zásilkovnu.

Vaši vrácenou zásilku můžete sledovat online na https://www.ppl.cz/ nebo na https://www.zasilkovna.cz/ pomocí čísla zásilky uvedeného na podací stvrzence.

4. Stále čekáte na vrácení peněz?

Vezměte prosím na vědomí, že náš sklad si vyhrazuje na zpracování zboží až 14 dnů ode dne, kdy byl váš vrácený balík předán přepravci. Následná refundace pak může trvat ještě dalších 5 pracovních dnů.

Způsob vrácení peněz bude záviset na způsobu platby, který jste si u objednávky vybrali.

Platili jste na dobírku?

Při platbě na dobírku vaše platební údaje od přepravce neobdržíme. Z tohoto důvodu je důležité zadat vaše bankovní údaje při registraci vrácení on-line. Peníze za vrácené zboží vám pak budou zaslány na bankovní účet, který zadáte při této registraci. Ujistěte se prosím, že jste zadali správný IBAN a jméno majitele bankovního účtu.

Pokud nevíte, jak zjistit IBAN, je třeba se obrátit na vaši banku. Obvykle je uveden při přihlášení do internetového bankovnictví vaší banky nebo na výpisu z účtu.


Nenašli jste odpověď, kterou hledáte?
Kontaktujte nás
Chat s námi

Jsme tu, abychom vám pomohli prostřednictvím chatu.

Zavolejte nám

Na spojení s operátorem můžete čekat až 2 minuty.

Od pondělí do pátku od 08:00 do 20:00, v sobotu a v neděli od 9:00 do 17:00.

Co takhle sleva 10 % na váš příští nákup?

Dostávejte novinky od Zalando.cz e-mailem

Přihlaste se, abyste měli přehled o nejnovějších nabídkách.

Upravte své preference

Co vás zajímá nejvíce?

Jak vaše data zpracováváme se dozvíte v našich zásady ochrany soukromí. Z newsletteru se můžete kdykoliv zdarma odhlásit.