- Jak mohu vrátit objednávku?Máte 100 dnů na vrácení nepoužitých a nenošených položek. Vrácení zboží je vždy zdarma - jednoduše postupujte podle těchto kroků ...
- ReklamaceJe nám líto, pokud jste dostali poškozené nebo vadné zboží. Podejte prosím žádost k reklamaci vyplněním našeho formuláře ...
- Vrácení zboží do 100 dnůPokud nejste se svým nákupem spokojeni, můžete nám jakoukoli nenošenou položku poslat zpět do 100 dnů ode dne doručení a to zcela zdarma …
- Mohu zboží vyměnit?Bohužel, nenabízíme výměnu zboží, jen vrácení peněz. Díky našim podmínkám je vrácení zboží zdarma, na vrácení položek máte 100 dnů ode dne doručení ...
- Vrácení několika objednávek v jednom balíkuPokud nám chcete vrátit položky z několika objednávek (z jednoho zákaznického účtu), můžete je vrátit společně v jednom balíku ...
- Odstoupení od smlouvyPodmínky pro odstoupení od smlouvy najdete v našich Obchodních podmínkách …
- Dostal jsem položku, kterou jsem si neobjednalOmlouváme se, pokud jsme vám poslali něco, co jste si neobjednali, nebo vám byla dodána nesprávná položka namísto objednaného zboží ..
- Vrácení u objednávek zakoupené dárkovou kartouPokud vrátíte položky, které jste si zakoupili dárkovou kartou, kredit bude připsán na váš zákaznický účet a budete jej moci použít na budoucí objednávky …
- Mohu roušku vrátit?Roušky považujeme za hygienické produkty, které nelze vrátit ...
- Jak vrátím položku od Zalando Partnera?Položky odeslané našimi partnery můžete vrátit zdarma ve lhůtě 100 dnů. Pokud vaše partnerské položky dorazily v samostatném balíku, nezapomeňte je vrátit přímo partnerovi ...