Nápověda a kontaktDoprava* a vrácení zboží zdarmaVrácení zboží do 30 dnů
faq | Objednávky | Jaké jsou podmínky dopravy?

Jaké jsou podmínky dopravy?

V současné době nabízíme dvě možnosti dopravy zboží.

  • Standardní doručení - zdarma

Vaše objednávka bude doručena kurýrní službou PPL nebo Zásilkovna od pondělí do pátku. O předpokládané době dodání vaší objednávky vás budeme informovat u pokladny a v e-mailu s potvrzením objednávky - tato doba se může lišit v závislosti na vybraných položkách a zvolené dopravě. Přesnější odhad data doručení najdete v potvrzení o odeslání zaslaném na váš e-mail, jakmile bude vaše objednávka na cestě.

  • Mezinárodní doprava - příplatek 29 Kč

Nabídka mezinárodní dopravy, vám umožní výběr ze širšího sortimentu zboží.

Dodání na delší vzdálenosti trvá 6-10 pracovních dnů. Položky s mezinárodní dopravou poznáte podle loga mezinárodní dopravy u položky v e-shopu. Pokud vaše objednávka obsahuje jak zboží se standardním doručením, tak s mezinárodní dopravou, obdržíte zboží v oddělených zásilkách.

Kam bude moje objednávka doručena?

Při vytváření objednávky si budete moci vybrat mezi doručením na adresu (prostřednictvím PPL či Zásilkovny) nebo doručením na výdejní místo dle vašeho výběru (Zásilkovna).

Více informací o doručení na výdejní místo

Pokud zvolíte doručení na adresu, doporučujeme přidat ve vašem Zalando účtu telefonní číslo, aby vás dopravce mohl kontaktovat. Pokud již byla vaše objednávka zadána bez telefonního čísla, kontaktujte prosím přímo naše přepravce a telefonní číslo jim předejte:

  • telefonní číslo PPL: 225 331 500
  • telefonní číslo Zásilkovna: 216 216 516

Jak mohu sledovat svoji objednávku?

V potvrzovacím e-mailu, který obdržíte po odeslání balíku ze skladu, naleznete číslo a odkaz na sledování zásilky, který se aktivuje do 24-48 hodin. Průběh doručení vaší objednávky můžete sledovat zde:

Vypadá to, že nemáme žádné nové informace, které bychom ti tu mohli zobrazit. Objednávku, kterou hledáš, však můžeš zkontrolovat ve své historii objednávek.

ZOBRAZIT VŠECHNY OBJEDNÁVKY

Co se stane v den doručení objednávky?

V den doručení vás přepravce kontaktuje, aby vás informoval o časovém rozmezí, ve kterém vám bude zásilka doručována.

Co se stane, když nebudu doma v době doručení?

Pokud v době prvního pokusu o doručení nebudete doma, bude váš balík uložen v nejbližším Parcel Shopu PPL nebo Zásilkovně. Poté vám přepravce pošle oznámení s informací o tom, kde si můžete zásilku vyzvednout. Váš balík bude uložen v daném Parcel Shopu po dobu 7 pracovních dnů.

Musím zaplatit poplatek, pokud chci něco vrátit?

Veškeré vrácení zboží je zdarma. Jednoduše postupujte podle našich pokynů pro vrácení zboží zde a ujistěte se, že je váš balík vrácen na správné místo.

Pokud jste zaplatili poplatek za mezinárodní dopravu, bude tento poplatek vrácen pouze v případě úplného vrácení nebo zrušení objednávky.


Nenašli jste odpověď, kterou hledáte?
Kontaktujte nás
Chat s námi

Jsme tu, abychom vám pomohli prostřednictvím chatu.

Zavolejte nám

Na spojení s operátorem můžete čekat až 2 minuty.

Od pondělí do pátku od 08:00 do 20:00, v sobotu a v neděli od 9:00 do 17:00.

Co takhle sleva 10 % na váš příští nákup?

Dostávejte novinky od Zalando.cz e-mailem

Přihlašte se, abyste měli přehled o nejnovějších nabídkách.

Upravte své preference

Co vás zajímá nejvíce?

Jak vaše data zpracováváme se dozvíte v našich zásady ochrany soukromí. Z newsletteru se můžete kdykoliv zdarma odhlásit.