Katalog

Oblíbené filtry
3 710 produktů

Jedno zralé, šťavnaté, španělské Mango

Na světě asi neexistuje jedinec, který by tuto odrůdu manga neznal. Řeč je samozřejmě o obrovské nadnárodní španělské značce Mango. Je to totiž jedna z mála firem, která dokáže tvořit oblečení pro ženy, muže i děti podle posledních trendů. Přitom jsou ale její ceny rozumné a dostupné pro širokou veřejnost.  

Mango, to je kolekce oblečení se smyslem

Oblečení od této značky se dá vždy označit za originální a mladistvé. Lidé se s ním dokáží ztotožnit bez ohledu na své postavení či věk. S každou nově představenou kolekcí návrháři přinesou něco jiného, neotřelého, čím osloví zase nové příznivce módy. Většinou to bývá ještě trochu jinak. Každou kolekcí přinášejí nový trend, který pak všichni vezmou za své. Jeden rok to jsou květinové vzory, denim a vintage střihy, další sezónu zase ovládne mola (a následně i šatníky po celém světě) odvážnější styl s čistými linkami a kontrastními barvami, které mají za úkol jediné: zdůraznit ženskou siluetu. 

Pro své kampaně si pokaždé vyberou opravdu výrazné osobnosti. Ty svým stylem vždy skvěle ladí s každým jednotlivým kouskem oblečení. A že si umí vybrat opravdové hvězdy! Vynikají mezi nimi zvučná jména slavných topmodelek, jako např. Claudia Schiffer, Naomi Campbell anebo naše slavná Eva Herzigová. Nebrání se ani spolupráci s herečkami nebo jinak známými osobnostmi. Monica a Penelopé Cruz už k Mangu tak nějak patří. Každý, kdo sleduje módu, si jejich jména s touto španělskou značkou určitě vždy spojí, nemáme pravdu? Nicméně tváří jedné z nejoblíbenějších kolekcí byla skvělá Scarlett Johannson. Ta měla za úkol vyzdvihnout jedinečné ženské křivky. Ženy z celého světa milovaly všechny jejich vkusné střihy, plné a kontrastní barvy i dlouhé sukně.

Inspiraci pro Mango styling čerpejte online

Když si už nevíte rady, spolehněte se na svůj chytrý telefon. Ten vám zaručeně pomůže v každé módní nesnázi. Pro inspiraci, jak kombinovat jednotlivé kousky, se vyplatí sledovat sociální sítě. I na nich totiž můžeme poměrně běžně vidět celebrity, jak hrdě nosí nové i starší kolekce z dílny této španělské značky. Jeden podzim například Jessica Alba ohromila své fanoušky outfitem, kde kombinuje kotníkové boty se zvířecím motivem s širokými, tříčtvrtečními džínami. Svůj vzhled doladila ležérním kardiganem a klasickým vlněným kabátem. Voilá, originálně promyšlený outfit. Působil luxusně a zároveň nedbale. Chcete také dosáhnout podobného stylu? Vsadíme se, že s kousky oblečení od Manga toho docílíte i vy, a to za pár korun!

Dámské kolekce vždy zahrnují nejen šaty a sukně, ale i kalhoty, kardigany a svetry, roláky i blůzky, kabátky, džíny či kabelky, někdy i spodní prádlo nebo plavky. Jednoduše řečeno, stačí vejít do (virtuálního) obchodu Mango a všechny ženy vyjdou stylově oděné od hlavy až k patě, včetně doplňků i bot. A nezáleží na tom, jestli si potrpí na ležérnější styl, nebo jsou rády svůdné za každé situace. Dokonce je úplně jedno, jestli zrovna touží vyčnívat z davu, nebo jsou z těch, co jen rády podtrhnou svůj business look. Všechny si v Mangu dokáží vybrat něco, v čem se budou cítit skvěle. 

Kdybychom hráli hru a měli poslepu z šatníku vybrat 4 náhodné kusy, bude to vypadat následovně: Nejdříve vytáhneme sako inspirující se  módou sedmdesátých letech. Takové si obleče jen opravdu odvážná žena se schopností kombinovat jednotlivé kousky k sobě tak, aby to ladilo po všech stránkách. Na druhý pokus nahmatáme bomber bundu. Materiálem i střihem osciluje na pomezí streetwearu a ležérního ženského stylu. Do třetice to budou stylové minimalistické sluneční brýle s jemnými detaily. Svým tvarem ozvláštní obličej a přitáhnou pozornost už z dálky. A nakonec líbivé semišové kotníkové boty. Naprostá nutnost, protože se hodí snad ke všemu, co ve skříni máte. Co tím chceme říct? Mango je značka pro každého bez ohledu na styl, roční období a událost.

Jak vůbec takový oděvní fenomén vzniká? 

Přestože se jedná o španělskou značku se sídlem v Barceloně, byla založena dvěma bratry, Isakem a Nachmanem Andic, původem z Turecka. Ti se do Španělska přestěhovali už ve 14 letech. Od toho momentu netrvalo dlouho, než padlo rozhodnutí založit značku oblečení. 

První obchod bratři otevřeli v roce 1984 na Paseo de Gracia v Barceloně. Uběhlo několik desítek let a teď už zdaleka nejde jen o jeden nebo pár obchodů v Barceloně, popřípadě dalších větších městech Španělska. Mango se začalo rozrůstat naprosto nepředvídatelně a v současnosti už existuje okolo 3000 obchodů ve 105 zemích světa. Ty největší se nacházejí i na nejproslulejších nákupních ulicích a v nákupních centrech, mezi které patří např. Oxford Street v Londýně nebo Rue de Rennes v Paříži. K dnešnímu datu se jedná o druhou největší a nejznámější módní značku. Přestože pochází z Evropy, najdete ji na čtyřech dalších kontinentech, kde ji všichni znají jako vždy čerstvý koktejl elegance, provokace a jižanského temperamentu. 

Proč se stala tak oblíbenou po celém světě?

Shrňme si to do pár bodů: trendy barvy a střihy, ohromný výběr pro každou skupinu, cenová dostupnost a v neposlední řadě i skvělá marketingové prezentace značky.

Mango už dávno není jen pro ženy

Původní značce, která byla určena výhradně ženám, se postupem času narodili potomci. Pojmenovali je suše, ale výstižně: Mango Man a Mango Kids. Do těchto sesterských značek pak vedení firmy umně vtisklo všechny zásady i zkušenosti, které se už za ta léta přiučila od jejich mateřské značky. Mladá maminka a/nebo manželka tak bude mít za jednu (virtuální) návštěvu s nákupy vystaráno pro všechny členy rodiny. V uspěchaných všedních dnech dokáže i takováto maličkost zjednodušit život.

I v tomto kroku je vidět, jak se značka neustále snaží jít dopředu a vycházet vstříc požadavkům a touhám svých zákazníkům. Na své si tedy už přijdou nejen ženy, ale i muži a děti. Na takovou stylovou rodinku bude jedna radost pohledět.